NexGolf-mobiilisovellukseen liityvien ongelmien johdosta pelaajat ovat usein yhteydessä caddiemasteriin. Olemme raportoineet näistä ongelmista NexGolfin ylläpitoon ja olemme sinne lähes päivittäin yhteydessä. Huomioithan, että kierrokselle ilmoittautuminen on mahdollista aikaisintaan 60 minuuttia ennen lähtöä. Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään 1 minuutti ennen. Mikäli sinulla on automaattinen ilmoittautuminen käytössäsi, tulee sinun avata joka tapauksessa sovellus ja odottaa hetki. Mikäli automaattisen ilmoittautumisen kanssa on ongelmia, suosittelemme vaihtamaan asetuksista manuaalisen vahvistuksen. Kun avaat sovelluksen ilmoittautuaksesi, voit joutua joskus odottamaan hetken että ilmoittautuminen aktivoituu (muuttuu harmaasta oranssiksi). Ilmoittautuminen on kunnossa, kun se on vihreä.
Mikäli sinulla on ongelmia mobiilisovelluksen toimivuuden kanssa, kokeilethan ihan ensimmäiseksi nämä:
Sulje sovellus kokonaan puhelimestasi ja käynnistä se uudelleen (sovellukset jäävät usein taustalle avoimeksi)
Toinen asia mitä kannattaa kokeilla, on kirjautuminen ulos ja uudelleen kirjautuminen takaisin
Tarkista, että sinulla on varmasti käytössäsi uusin versio (voit tarkistaa päivitykset sovelluskaupastasi (Google Play tai App Store)
Tarkista, että puhelimessasi on viimeisin ohjelmistopäivitys käytössäsi (Android tai iOS)
Käynnistä tarvittaessa puhelin uudestaan (tämä on hyvä tehdä aika-ajoin)
Mikäli ongelmia esiintyy ajanvaraukseen tai kilpailuilmoittautumisiin liittyen, suosittelemme kokeilemaan mobiilisovelluksen sijasta nettiselainversiota osoitteessa https://pgc.nexgolf.fi/. Selainversion toiminnassa ei esiinny samanlaisia ongelmia kuin mobiilisovelluksessa ja tarjolla on myös laajemmat ominaisuudet. Tasoituskierrokset voit syöttää myös eBirdien tai GameBook-sovelluksen kautta. Kierrokselle ilmoittautumisen voit tehdä tarvittaessa lähettämällä viestin https://pickalagolf.fi/ -sivuilla olevan chatin kautta tai asioimalla caddiemasterin toimistossa.
Mikäli sinulla on toistuvia ongelmia NexGolf -mobiilisovelluksen kautta ole yhteydessä caddiemasteriin ja kerro seuraavat tiedot (puhelimesi malli/käyttöliittymä, mitä tarkalleen tapahtui ja milloin). Mikäli sovellus antaa jonkin virheilmoituksen, kannattaa tästä ottaa kuvakaappaus ja toimittaa se sähköpostitse caddie.master@pickalagolf.fi.