FootJoy on innoissaan Ladies Open by Pickala Rock Resort -osakilpailun pääyhteistyökumppanuudesta. Yhtiö on maailman johtava golfvälineiden valmistaja, johon luottavat niin amatööri- kuin huippupelaajatkin. European Tourin nais- ja miespelaajista yli 60 prosenttia käyttää FootJoyn kenkiä ja vielä suurempi osa Titleistin palloja.
-LET on tämän vuoden suurin golftapahtuma Suomessa, joka houkuttelee paljon yleisöä. Yhtiömme fokuksena on olla paras ja suosituin golfbrändi sekä mies- että naispelaajien keskuudessa. Sen myötä LET-kisa tarjoaa meille loistavan tilaisuuden panostaa erityisesti naisgolfiin, kertoo Titleist & FootJoyn maajohtaja Teemu Vinni.
Let-kisassa FootJoyn päätavoite on päästä tapaamaan Euroopan parhaita naispelaajia Suomessa ja tukea heitä parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. Lisäksi yhtiö hakee markkinoinnin ja muiden toimenpiteiden kautta lisänäkyvyyttä brändilleen, koska se haluaa olla vahvasti läsnä siellä, missä sen asiakkaat ovat.
-Kutsumme tietysti omia asiakkaitamme seuraamaan itse kisaa kanssamme. Kumppanuuteen sisältyy kaksi ProAm-päivää, joina tulemme yllättämään jälleenmyyjiä ja asiakkaita. Lisäksi järjestämme katsojille ns. FootJoy Fitting -tapahtuman, jossa he pääsevät sovittamaan ja testaamaan kenkiä samalla tavalla kuin naisten ja miesten European Tourille osallistuvat ammattilaisetkin, Teemu Vinni jatkaa.
FootJoy suunnittelee parhaillaan sitä, miten pääyhteistyökumppanuutta hyödynnetään markkinoinnissa ja viestinnässä. Yhtiö on pääyhteistyökumppanina myös Ruotsin LET-kisassa tänä vuonna, ja sen sekä Suomen kisan toimenpiteiden suunnittelusta vastaa FootJoyn Ruotsin markkinointiosasto.
-Jo nyt voin varmuudella sanoa, että tulemme hyödyntämään Suomen LET-tapahtumaa isosti, Teemu Vinni summaa lopuksi.
Lisätietoja:
Teemu Vinni
Maajohtaja
Titleist & FootJoy
Teemu_Vinni@acushnetgolf.com
040 5457492